Mobile

TCL vine cu 2 concepte noi de telefoane pliabile

TCL Communication, unul dintre brandurile TV cu cea mai rapidă creștere din SUA, își dorește acum propria tranșă a pieței de telefoane – și nu se teme să împinge plicul pentru a-l obține.

Compania a înfășurat două concepte de dispozitiv pliabile, diferite de cele afișate la CES 2020. Primul are un afișaj triplu; gândește-ți broșura de hârtie triplă pe care o primești în parcurile de stat, cu excepția înlocuirii hârtiei cu un telefon. Este unul dintre primele concepte pe care le-am văzut cu două mecanisme separate de balamale care funcționează simultan, transformând un telefon de 6,65 inchi într-o tabletă de 10 inch.

Am o șansă să mă joc cu un prototip. Se simte foarte dur în jurul marginilor – și anume, este dur și greu de desfășurat – dar dispozitivul a trecut de la un telefon cu aspect tradițional într-o tabletă asemănătoare cu iPad. De asemenea, puteți plia o treime din ecran pentru momentele în care nu aveți nevoie de cantitatea maximă disponibilă de spațiu. Mă văd ușor desfășurând acest lucru într-o cafenea și scoțând o tastatură Bluetooth subțire pentru a tasta câteva cuvinte în loc să bag în jurul unui laptop.

Din nefericire, cu atât de mult pliere se întâmplă, este un telefon foarte gros – în jurul tragedei Samsung Fold Galaxy, dacă nu mai mult. Nu este teribil de distractiv să folosești o singură mână.

De aceea, al doilea concept este ceva mai interesant. Nu este exact un telefon pliabil, ci mai degrabă un telefon cu un ecran „rulabil”, așa cum îl spune TCL. Arată la fel ca un smartphone obișnuit cu un ecran de 6,75 inci, dar spectaculos, puteți trage pe marginea din dreapta a receptorului pentru a extinde mai mult ecran și a crește imobiliarele ecranului la 7,8 inci – cam cât iPad Mini, și fără pliere necesară. Acest design menține telefonul foarte subțire la 0,35 inci. Unitatea manechinului pe care am folosit-o mi-a cerut să extind manual ecranul, dar TCL a spus că are o versiune motorizată care o face automat.

De când TCL își fabrică propriile afișaje, compania s-a descurcat să se joace cu diverși factori. Are mai mult de trei zeci de alte concepte care plutesc în fabricile sale. Cu toate acestea, este probabil ca cele două concepte prezentate astăzi (precum și dispozitivul pliabil ca portofel, care a debutat la CES) să nu îl scoată niciodată pe piață.

„Nu suntem timizi să arătăm unele dintre aceste idei pentru a ne implica într-o discuție, pentru a obține feedback-ul dvs., pentru a învăța”, spune Stefan Streit, directorul general de marketing global la TCL. „Considerăm că acest lucru este mult mai important decât să scoatem un produs, să menținem volumele scăzute, să încarcă un preț foarte ridicat și să facem consumatorul un utilizator beta și să plătească pentru el. Acesta nu este stilul TCL”.

Această fază de testare permite companiei să identifice care tipuri de telefoane pliabile rezonează cel mai mult cu oamenii. Odată ce face un anumit design și o anumită formă – și, aparent, este un candidat de frunte – TCL intenționează să creeze un portofoliu de foldere care să ofere mai multe opțiuni cumpărătorilor.

Citeste si  New Heroes of the Storm Characters Bring Portals

Fii răbdător oferă, de asemenea, companiei timp să-și dea seama cum să faci telefoanele pliabile mai accesibile în general. Majoritatea produselor pe care le-am văzut de la Samsung, Lenovo, Motorola și Huawei încep de la 1.380 de dolari și merg până la 2.700 de dolari. Acest lucru este mult mai scump decât unele dintre cele mai populare televizoare TCL.

„Nu suntem aici pentru a produce produse inedite”, spune Jason Gerdon, șeful comunicațiilor strategice globale. „Suntem aici pentru a face accesul inovării”.

Oricare ar fi designul TCL va ajunge să se bazeze pe, telefonul pliabil trebuie să ajungă până la sfârșitul anului sau la începutul anului 2021. Înainte de aceasta, TCL va fi lansat primele sale telefoane americane: TCL 10 Pro, 10L și TCL 10 5G , pe care l-a tachinat la CES. (Gerdon a spus că TCL nu vede focarul Covid-19 care produce un impact substanțial asupra lanțului său de aprovizionare în termenul imediat, dar există o șansă ca produsele să poată fi amânate „cu cât continuă criza”).

Indiferent, toate acestea arată cât de mult TCL investește acum în propriul său nume de marcă, după câteva încercări de a le folosi pe alții. Licențează numele BlackBerry și a făcut câteva telefoane încărcate cu tastatură, însă după ce nu a obținut câștiguri reale în cota de piață a smartphone-urilor, TCL își încheie contractul BlackBerry în această vară. Streit a spus că fabricarea telefoanelor BlackBerry a fost încă o experiență de învățare foarte valoroasă.

De asemenea, TCL licențează marca Alcatel și deține Palm, ambele fiind aici pentru a rămâne. Alcatel va continua să ofere telefoane cu costuri ultra scăzute – marca telefonului TCL va sta chiar deasupra acesteia, iar Palm va explora alte modalități de a minimiza timpul ecranului, cum ar fi, să spunem, să batem un ecran flexibil pe încheietura mâinii ca brățară, a sugerat Streit.

Dacă telefoanele pliabile se dovedesc a fi o mare parte din viitorul nostru este încă în aer. Nu există niciun dispozitiv de pliere singular care să fure inimile consumatorilor principali. Dar este incontestabil faptul că un ecran pliabil face ca orice telefon să fie ceva mai interesant.

Citeste si  Samsung Elec says preorders for Galaxy S7 phones stronger
Mai Multe

Articole Similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Back to top button